مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-22سياسي

سوء مدیریت ها از عوامل مهم مشکلات معیشتی مردم است


مدیریت نامطلوب در بخش هایی از اقتصاد کشور در نامطلوب شدن وضعیت معیشتی مردم مؤثر بوده و لازم است این شرایط تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مدیریت نامطلوب در بخش هایی از اقتصاد کشور در نامطلوب شدن وضعیت معیشتی مردم مؤثر بوده و لازم است این شرایط تغییر کند.

امام جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: یکی از نقشه های فرصت طلبان طرف دار آمریکا و غرب، ایجاد کردن دوگانه سازی های معیشت و مذاکره با رژیم آمریکا در بین ملت ایران است.

وی افزود: این گونه دوگانه سازی ها، معیشت مردم را هدف قرارداده است، کشور را متزلزل و ناامن می کند و ربطی هم به تحریم های اقتصادی خارجی ندارد.

هاشمی تصریح کرد: تصمیم عقلی، شرعی و حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در ممنوعیت ورود واکسن های تولید شرکت های آمریکایی و انگلیسی و لزوم ورود واکسن های مطمئن از کشورهای دیگر که هنوز چندهفته ای از تصمیم ایشان نگذشته است، درستی دوراندیشی ی آمریکایی  و انگلیسی را که به مرگ ده ها نفر از مردم کشورهایشان منجر شده است را ممنوع کردند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر اظهار داشت: آمریکایی ها سابقه بسیار بدی در آزمایش واکسن های خطرناک خود بر روی ملت های دیگر ازجمله مردم آفریقا دارند به طوری که رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت ها از عوامل مهم مشکلات معیشتی مردم است

سوء مدیریت ها از عوامل مهم مشکلات معیشتی مردم است