مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-22ورزشي

واکنش فدارسیون والیبال به خبر غیبت سرمربی تیم ملی در اردو


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انتشار اخبار نادرست درباره تیم ملی، گفت: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران مطرح است که کذب است و انتشار این گونه اخبار، - به گزارش سایت قطره و به نقل از​جی پلاس از روابط عمومی فدراسیون والیبال، خبرگزاری فارس با انتشار خبری مدعی شد که سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در اردوی آماده سازی این تیم در تهران حضور نخواهد یافت.

امیر خوش خبر درباره انتشار این گونه اخبار نادرست، گفت: برنامه های فدراسیون والیبال برای آماده سازی ملی پوشان، بر اساس توافق انجام شده با آلکنو سرمربی تیم ملی تدوین و اجرایی خواهد شد و تا کنون خلل یا تغییری در این برنامه ها ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، اردوهای آماده سازی تیم ملی از پنجم فرودین ماه سال 1400 شروع می شود و انشاءالله ملی پوشان کشورمان با آمادگی خوبی در لیگ ملت های والیبال 2021 که نخستین رویداد سال آینده والیبال ایران است، حاضر خواهند شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به هدف گذاری فدراسیون در بازی های المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: امیدوارم با عملی شدن برنامه های تدوین شده، تیم قدرتمندی از والیبال ایران در بازی های المپیک توکیو حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدارسیون والیبال به خبر غیبت سرمربی تیم ملی در اردو

واکنش فدارسیون والیبال به خبر غیبت سرمربی تیم ملی در اردو