مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-22سياسي

آمریکا بزرگترین پشتیبان رژیم های دیکتاتوری در جهان


امام جمعه قم با بیان اینکه آمریکا، بزرگترین پشتیبان رژیم های دیکتاتوری بوده، گفت: در عرصه خارجی و نظم جهانی بیشترین ظلم را متوجه ملت های عالم کرده و با استعمار خون ملت ها را مکیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا صد سال با استعمار خون ملت ها را مکیده است، گفت: رژیم مستکبر و زورگو آمریکا در درون جامعه خود با مشکلات و آسیب های مختلف اجتماعی، سیاسی و شکاف طبقانی مواجه شده است که این زمینه های بیماری درونی در شورش های مختلف امسال ایالات متحده ظهور کرده است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در چنین شرایطی برخی افراد از روی آگاهی یا آگاهی نداشتن آن چنان آمریکا را خوب جلوه می دهند که گویا به بهترین نحو رفتار سیاسی و انسانی را دارا است، افزود: آمریکا در عرصه خارجی و نظم جهانی بیشترین ظلم را متوجه کشورهای دیگر کرده و در سطح بین المللی بیشترین جنگ افروزی و اشغالگری را داشته و این کشور بزرگترین پشتیبان رژیم های دیکتاتوری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نفاق افکنی و دیکتاتور پروری و گسترش تروریسم از دیگر ویژگی های دولت آمریکا می باشد، گفت: ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به دنبال بالا بردن چهره آمریکا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین پشتیبان رژیم های دیکتاتوری در جهان

آمریکا بزرگترین پشتیبان رژیم های دیکتاتوری در جهان