مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-22ورزشي

6 مدال حاصل تلاش تیم دومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور


مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت:تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشور«گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت» و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا در اهواز حضور پیدا کردند و موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی، سعید رنجبر اظهار کرد: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت   و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا در اهواز حضور پیدا کردند و موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند.

مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این رقابت ها 30 بهمن تا 2 دی در بخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این ورزشکاران در رشته های پرتاپ وزنه، دوی 100 متر، دوی 500 متر، دوی 800 متر، دوی 1500 متر، پرتاب دیسک، پرش طول، پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت پرداختند و با دعای خیر مردم این ورزشکاران توانستند  یک مدال طلا، چهار  نقره و یک مدال برنز کسب کنند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان سمیرا حاتمی نشان طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد و الهه سیفی در ماده 800 متر، سمیرا خجسته در پرش طول و نیز در رشته 4در100 متر امدادی بهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مدال حاصل تلاش تیم دومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

6 مدال حاصل تلاش تیم دومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور