مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-22فناوري

جزییات شکایات از وزیر ارتباطات


مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فهرست شکایات از وزیر ارتباطات را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه خبری مبنی بر احضار وزیر ارتباطات به دادسرای فرهنگ و رسانه در رسانه ها منتشر شد که حکایت از اعلام جرایم متعدد توسط دادستان کل کشور علیه وزیر ارتباطات داشت.

در متن این خبر آمده بود که محمدجواد آذری جهرمی به دلیل استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام علی رغم حکم صادره، استنکاف از اجرای دستورات مقام های دولتی که اشاره به ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات برای کاهش پهنای باند بین الملل و محدودسازی پیام رسان های خارجی دارد، احضار شده است.

پس از آن، سیدجمال هادیان زواره -مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- در توییتر، با انتشار تصاویری از علت شکایت و اظهارات آذری جهرمی نوشت: آذری جهرمی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در مورد اعلام جرمهای دادستان کل کشور علیه او، توسط بازپرس پرونده بازجویی شده است.

پس از استماع و اخذ پاسخ، بازپرس دستور آزادی وزیر ارتباطات با قرار التزام را صادر کرده و وی هم اکنون در محل کار حاضر است.

وزیر ارتباطات در متن دفاع خود نوشته بود: دستور دادیار شیراز توسط دادستان کل کشور موقوف الاجرا شده و در دستورات بعدی دادستان کل کشور به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شکایات از وزیر ارتباطات

جزییات شکایات از وزیر ارتباطات