مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-22ورزشي

سرپرست تیم ملی والیبال: نیامدن «آلکنو» به ایران کذب است


متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران مطرح است که کذب است.

- سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران مطرح است که کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر خوش خبر در واکنش به اخباری که درباره حضور نیافتن آلکنو سرمربی جدید تیم ملی والیبال در ایران مطرح می شود، گفت: برنامه های فدراسیون والیبال برای آماده سازی ملی پوشان، بر اساس توافق انجام شده با آلکنو سرمربی تیم ملی تدوین و اجرایی خواهد شد و تاکنون خلل یا تغییری در این برنامه ها ایجاد نشده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، اردوهای آماده سازی تیم ملی از پنجم فرودین ماه سال 1400 شروع می شود و انشاءالله ملی پوشان کشورمان با آمادگی خوبی در لیگ ملت های والیبال 2021 که نخستین رویداد سال آینده والیبال ایران است، حاضر خواهند شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به هدف گذاری فدراسیون در بازی های المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: امیدوارم با عملی شدن برنامه های تدوین شده، تیم قدرتمندی از والیبال ایران در بازی های المپیک توکیو حضور یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نیافتن آلکنو در اردوی آماده سازی تیم ملی مطرح است که نادرست است و انتشار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست تیم ملی والیبال: نیامدن «آلکنو» به ایران کذب است

سرپرست تیم ملی والیبال: نیامدن «آلکنو» به ایران کذب است