مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-22سياسي

پایداری و مقاومت دستور اسلام است/هراس دشمن از قدرت و پیشرفت ایران


پایداری و مقاومت در مسیر حق، دستور قرآن و اسلام و امام و رهبری است و همه ما تابع کلام الله هستیم و باید در این مسیر بکوشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع قوی شدن تاکید دارند، اظهار داشت: انسان مومن و مسلمان و حکومت اسلامی باید قوی باشد تا دشمن ها به آن طمع نکنند و این مهم، توصیه قرآن کریم و کلام خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم توصیه کرده که مسلمانان در برابر دشمن آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: مسلمانان باید همواره در برابر دشمن قدرت و توان نظامی، علمی، اجتماعی و حتی صنعتی داشته باشند و بدانید که در کشور ما همه این توانایی ها و استعدادها وجود دارد و اگر غیر از این بود، خداوند متعال در قرآن به ما در این زمینه توصیه نمی فرمود.

ناصری بیان کرد: خداوند متعال فرموده که اگر بخواهیم، می توانیم با کسب علم و قدرت حتی به اقطار آسمان ها برویم اما باید قدرت تفکر و تعقل را در خود تقویت کنیم.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: کفار و مستکبران، قدرت و توانمندی مسلمانان را دوست ندارند و به همین دلیل است که نمی خواهند آیات خدا را بشنویم و روی آن تفکر و تدبر کنیم و به همین دلیل است که از 100 سال پیش، تدین و تفکر را از سیستم آموزشی ما حذف کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری و مقاومت دستور اسلام است/هراس دشمن از قدرت و پیشرفت ایران

پایداری و مقاومت دستور اسلام است/هراس دشمن از قدرت و پیشرفت ایران