مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-22اقتصادي

موضوع ته لنجی ساماندهی شود / گرانی زمین و مسکن در کنگان


دولت معمای حل نشده ته لنجی را بصورت قانونمند حل و ساماندهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های امروز نماز جمعه کنگان با اشاره به هفتم بهمن روز گمرک، با تشکر از مدیر و کارکنان گمرک کنگان افزود: در سفر رییس دفتر ریاست جمهوری به عسلویه به وی گفتم، بعد از سالیان سال هنوز وضعیت ته لنجی ساماندهی نشده است، اگر آزاد و قانونی است چرا گاهی به بهانه قاچاق جلوی آن گرفته می شود؟ لازم است دولت با ورود جدی این مهم را قانونمند و نظام مند کند.

وی به دریافت عوارض گمرکی نیز گریزی زد و بیان کرد: پیشنهاد و انتظار مردم اینست که عوارض گمرکی پس از واریز به خزانه کل در همان شهر و صرف اموری مانند اسکله آن شهر شود.

خطیب جمعه به محدودیت سفرهای لنج ها اشاره و گفت: واقعاً با سالی دو سفر قشر زحمتکش ملوان چگونه زندگی اش را در طول سال اداره کنند، این مسئله نیز باید سامان یابد.

محمودی در بخش دیگر با اشاره به گرانی افسار گسیخته در کشور اظهار نمود: با بالا رفتن قیمت دلار قیمت کالا هم سیر صعودی داشته اما چرا اکنون که قیمت دلار سیر نزولی دارد تغییری در قیمت کالاها صورت نگرفته که این مسئله هیچ توجیهی ندارد و مسئولان مربوطه بویژه دستگاه های نظارتی بایستی این معضل را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع ته لنجی ساماندهی شود / گرانی زمین و مسکن در کنگان

موضوع ته لنجی ساماندهی شود / گرانی زمین و مسکن در کنگان