مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-22سياسي

واکسن تولیدی آمریکا و انگلیس و فرانسه برای ما قابل اعتماد نیست


امام جمعه باقرشهر با اشاره به شبهه پراکنی های اخیر دشمن در فضای مجازی برای خرید واکسن گفت: واکسن تولیدی آمریکا و انگلیس و فرانسه برای ما قابل اعتماد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالعلی استیری، در خطبه های نماز جمعه این هفته باقرشهر ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: آمریکا، کشوری که خود را سردمدار بسیاری از موارد اجتماعی می داند، به بهانه ی انتخابات ریاست جمهوری امنیت خود را از دست داده است.

استیری افزود: به برکت انقلاب اسلامی، خون های مطهر شهدا و وجود ولایت فقیه در رأس نظام، امنیتی که ما از آن بهره مندیم زبانزد دنیا بوده و با بصیرت باید آن را حفظ کنیم.

امام جمعه باقرشهر بیان داشت: زمانی که فضای مجازی را در دو هفته ی اخیر بررسی می کنیم متوجه می شویم دشمنان در حال شبهه پراکنی در رابطه صحبت های اخیر رهبر انقلاب، در رابطه با نخریدن واکسن از آمریکا و انگلیس و خوشبین نبودن ایشان به خرید از فرانسه هستند.

وی عنوان داشت: در صحبت های رهبری نشانه ای از بی اعتنایی به سلامت مردم نیست، واکسنی که در آمریکا تولید شده هنوز امتحان خود را پس نداده و کادر درمان این کشور حاضر به دریافت آن نشده است، چطور توقع دارند ما از آن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن تولیدی آمریکا و انگلیس و فرانسه برای ما قابل اعتماد نیست

واکسن تولیدی آمریکا و انگلیس و فرانسه برای ما قابل اعتماد نیست