مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-22اجتماعي

ثبت نام بیش از 12500 دانش آموز در جشنواره هنر قرآنی دانش یزد


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ثبت نام دانش آموزان مرحله اول جشنواره در رشته های مختلف از یکم دی ماه آغاز شده و تاکنون 12هزار و 843 دانش آموز در آن ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/یزد رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ثبت نام دانش آموزان مرحله اول جشنواره در رشته های مختلف از یکم دی ماه آغاز شده و تاکنون 12هزار و 843 دانش آموز در آن ثبت نام کرده اند.

سعید غفاریان با اشاره به برگزاری افتتاحیه اولین جشنواره هنر قرآنی دانش در 30 آذرماه سال جاری، افزود: به دلیل برگزاری امتحانات نوبت اول دانش آموزان مقاطع متوسطه، 95 درصد از ثبت نام کنندگان را دانش آموزان دبستانی تشکیل می دهند که با پایان امتحانات در روزهای آتی شاهد ثبت نام تعداد زیادی از دانش آموزان در این رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و قرآنی خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جشنواره ابراز کرد: در رابطه با برگزاری دوره های توانمندسازی و کارگاه های ارتقای سطح دانش، دانش آموزان در رشته های مختلف جشنواره، مذاکراتی با اساتید به نام استان و کشور صورت گرفته که امیدواریم هر چه زودتر منجر به امضای تفاهم نامه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 12500 دانش آموز در جشنواره هنر قرآنی دانش یزد

ثبت نام بیش از 12500 دانش آموز در جشنواره هنر قرآنی دانش یزد