مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-22سياسي

توجه نکردن به مسائل معیشتی و رفاه مردم آسیب زدن به ستون دین است


 توجه نکردن به مسائل معیشتی و رفاه مردم آسیب زدن به ستون دین است که در نهایت منجر به ضربه زدن به جامعه اسلامی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به رزمایش مقتدرانه و بازدارنده و امنیت آفرین ارتش و سپاه اشاره و اظهار کرد: این رزمایش پیام هایی داشت که آن هایی که باید متوجه شوند حتماً متوجه شده اند.

امام جمعه ابهر با اشاره به تلاش دشمن برای زیرسوال بردن آثار مثبت و بازدارنده این رزمایش ها افزود: این رزمایش های دو هفته ای و ترکیبی و مبتکرانه که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی، پیام های زیادی را با خود به همراه داشت.

رحیمی با بیان اینکه برخلاف جیغ معاندان و جاهلان و دوگانه سازان فرصت طلب، این رزمایش در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام برای مردم برگزار شده است، گفت: کیست که نداند معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است و با امنیت است که رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب می شود و شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می آورد.

وی با تاکید بر اینکه این نمایش قدرت، علاوه بر این که ارعاب بخش دشمن است اطمینان بخش دوستان نیز هست، ادامه داد: حامیان منطقه ای ما در جبهه مقاومت اکنون دو نوع اعتماد به ایران دارند، اول این که ایران حامیان و دوستان خودش را تنها نمی گذارد و دیگر اینکه جب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه نکردن به مسائل معیشتی و رفاه مردم آسیب زدن به ستون دین است

توجه نکردن به مسائل معیشتی و رفاه مردم آسیب زدن به ستون دین است