مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-22سياسي

رزمایش پهپادی ایران، هراس در دل دشمنان انداخت


در روزهای اخیر، آمریکا و اسراییل، ایران را تهدید کردند، اما هنوز چیزی از آن نگذشته بود که نیروهای سپاه و ارتش، قدرتشان را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان، اظهار کرد: رحلت حضرت ام البنین (س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، عنایت خاصی به این خانواده ها و جایگاهشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت ام البنین (س) که مادر بزرگوار حضرت عباس(ع) بوده اند و فرزندش را همراه امام حسین (ع) راهی دیار کربلا می کند، گفت: از دلایل نام گذاری این روز به نام مادران و همسران شهدا در واقع این است که مادران و همسران شهدا همچون این حضرت، فرزندان و همسرانشان را راهی مبارزه با کفر کردند و در واقع ایشان را الگویی برای خود قرار  داده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه مادری که فرزندش را برای حفظ این نظام و انقلاب فدا کرده است، وظیفه و تکلیف بسیاری از مسئولان را سنگین تر می کند، گفت: در راه این انقلاب و بیمه شدن انقلاب در برابر نظام استکباری و اینکه تا به امروز توانسته است مقاومت کند و در برابر تمامی فتنه ها و تحریم ها بماند مدیون خون شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پهپادی ایران، هراس در دل دشمنان انداخت

رزمایش پهپادی ایران، هراس در دل دشمنان انداخت