مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-22ورزشي

ادامه راه شهدا وظیفه هر مسئولی در تمام زمینه ها است


رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه آرامش و آسایش کشور، مدیون خون ریخته شده شهدا است، گفت: وظیفه من و تمام مسئولان ادامه راه شهدا در تمام زمینه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پاکدل صبح جمعه با حضور در منزل شهیدان کارکوب زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز تمام آرامش و آسایش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون شهدا در زمان های مختلف است، گفت: شهیدان کارکوب زاده الگوی بسیار خوبی برای جوانان است و جوانان با مطالعه سیره و روش زندگی آنها می توانند چراغ راهی مناسب را در سال های مختلف زندگانی شأن به همراه داشته باشند.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه مسیر ترسیم شده توسط شهدا در کشور را باید به بهترین نحو امانت داری کرد، افزود: حداقل کار ما مسئولین این است که رشادت های شهیدان را ادامه دهیم و تواضع و فروتنی آنها را به کار ببندیم.

وی با تاکید بر اینکه خود را مدیون شهدا می دانم، ادامه داد: برای هر کاری که مرتبط به هندبال باشد با حضور در شهرهای مختلف در ابتدا سعی می کنم خدمت خانواده شهدا برسم و از آنها تشکر کنم و صحبت هایشان را به کار ببندم.

پاکدل با بیان اینکه از پنجشنبه در استان قم مسابقات هندبال جوانان کشور در دو سالن با حضور 22 تیم آغاز شده است، گفت: هندبال قم ظرفیت خوبی برای معرفی بازیکنان در تیم های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه شهدا وظیفه هر مسئولی در تمام زمینه ها است

ادامه راه شهدا وظیفه هر مسئولی در تمام زمینه ها است