مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-22اقتصادي

280 میلیارد ریال در معادن زاهدان سرمایه گذاری شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از سرمایه گذاری 280 میلیارد ریالی در دو معدن آهن و کرومیت شهرستان زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی اظهار داشت: ذخیره قطعی معدن آهن شوشکی که در 105 کیلومتری شمال غرب زاهدان در محدوده نصرت آباد واقع شده بر اساس پروانه بهره برداری یک میلیون و 132 هزار تن کانسنگ آهن با عیار 62.

74 درصد بر اساس پروانه بهره برداری صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استخراج اسمی سالیانه کانسنگ این معدن بر اساس پروانه بهره برداری پنج تن است، افزود: سرمایه گذاری اولیه بخش معدن در ابتدای صدور پروانه بهره برداری سه میلیارد و 300 میلیون تومان است و در حال حاضر 15 نفر به صورت مستقیم در این معدن مشغول به کار می کنند.

وی همچنین به بازدید از معدن کرومیت آبغلامان اشاره کرد و گفت: این معدن هم در 115 کیلومتری شمال غرب زاهدان در محدوده نصرت آباد واقع شده و واحد فراوری آن در ناحیه صنعتی نصرت آباد در حال احداث است که به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

شهرکی ادامه داد: خط استخراج این معدن اسفندماه سال 1395 راه اندازی شده و ذخیره قطعی آن بر اساس پروانه بهره برداری هفت هزار و 100 تن کرومیت با عیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 میلیارد ریال در معادن زاهدان سرمایه گذاری شد

280 میلیارد ریال در معادن زاهدان سرمایه گذاری شد