مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-22بين الملل

درخواست سازمان های امدادرسان از بایدن برای لغو تروریستی خواندن انصارالله


سازمان های امدادرسان به منظور پرهیز از وقوع فاجعه انسانی در یمن از رییس جمهوری جدید آمریکا خواستند اقدام دولت ترامپ در تروریستی خواندن انصارالله یمن را لغو کند.

- درخواست سازمان های امدادرسان از بایدن برای لغو "تروریستی" خواندن انصارالله سازمان های امدادرسان به منظور پرهیز از وقوع فاجعه انسانی در یمن از رییس جمهوری جدید آمریکا خواستند اقدام دولت ترامپ در "تروریستی" خواندن انصارالله یمن را لغو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، یان انگلند، دبیرکل شورای نروژی آوارگان گفت، قرار دادن انصارالله در لیست تروریستی اقدامی غیر منطقی و مخرب است.

دولت سابق آمریکا این تصمیم را زمانی گرفت که تلاش های زیادی برای گسترش دامنه فعالیت های بشردوستانه و پرهیز از فاجعه بی سابقه قحطی در حال انجام بود.

مقامات ارشد سازمان ملل هم نسبت به خطر تصمیم مذکور آمریکا درباره انصارالله و تاثیر منفی آن بر امدادرسانی های غذایی یمن هشدار دادند.

برنامه جهانی غذا اعلام کرد، در نظر گرفتن انصارالله به عنوان یک سازمان تروریستی از سوی آمریکا به منزله حکم اعدام صدها هزار بلکه میلیون ها یمنی خواهد بود.

آنتونی بلینکن، نامزد جو بایدن، رییس جمهوری جدید آمریکا برای سمت وزارت خارجه متعهد شده که فورا این تصمیم واشنگتن را بررسی کند تا کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان های امدادرسان از بایدن برای لغو تروریستی خواندن انصارالله

درخواست سازمان های امدادرسان از بایدن برای لغو تروریستی خواندن انصارالله