مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-22ورزشي

رفتار عجیب مسئولان فوتبال انزلی در قبال دختران/ زمین دردسرساز شد + فیلم


کاور نشدن زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت باعث شد تا زمین مسابقه پوشیده از برف شود و امکان برگزاری مسابقه تیم های فوتبال زنان فراهم نشود.

- رفتار عجیب مسئولان فوتبال انزلی در قبال دختران/ زمین دردسرساز شد + فیلم کاور نشدن زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت باعث شد تا زمین مسابقه پوشیده از برف شود و امکان برگزاری مسابقه تیم های فوتبال زنان فراهم نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان تیم پالایش گاز ایلام مهمان ملوان بندانزلی است و قرار بود دیدار این دو تیم از ساعت 13 آغاز شود اما به دلیل آماده نبودن زمین مسابقه با تاخیر برگزار می شود و حتی احتمال لغو نیز وجود داشت.

در هماهنگی های قبل از این مسابقه قرار شد که بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود اما زمین پوشیده از برف بود و امکان برگزاری مسابقه وجود نداشت، حتی تیم ها ساعاتی را در ورزشگاه سردار رشت منتظر ماندند اما امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد.

در ادامه این تصمیم گرفته شد که تیم ها به انزلی برگردند و در ورزشگاه تختی انزلی مسابقه را برگزار کنند اما امکان تاخیر بیشتر یا لغو این مسابقه هم وجود داشت چرا که به گفته یکی از مسئولان تیم ایلام پیش از این به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی انزلی دیدار به رشت منتقل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار عجیب مسئولان فوتبال انزلی در قبال دختران/ زمین دردسرساز شد + فیلم

رفتار عجیب مسئولان فوتبال انزلی در قبال دختران/ زمین دردسرساز شد + فیلم