مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-22ورزشي

ترویج ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی نیازمند مشارکت جمعی است


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی توسعه ورزش روستایی را نیازمند مشارکت همه بخش ها و فدراسیون ها خواند و از تلاش برای احیای بازیهای بومی و محلی در سطح ملی و بین المللی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی توسعه ورزش روستایی را نیازمند مشارکت همه بخش ها و فدراسیون ها خواند و از تلاش برای احیای بازیهای بومی و محلی در سطح ملی و بین المللی خبر داد.

محمد تقی امیری خراسانی امروز جمعه سوم بهمن ماه در جمع خبرنگاران ورزشی استان یزد که این روزها میزبان جام ستارگان فوتوالی جوانان ایران است، گفت: یزد، قطب فوتوالی کشور محسوب می شود و خوشبختانه با شخصیت حرفه ای که به این ورزش داده شده، آینده خوب و درخشانی را برای آن متصور هستیم.

وی با برگزاری فینال این رقابت ها در عصر امروز بین دو تیم یزدی، گفت: 25 ورزشکار منتخب این مسابقات طی پنج روز در اردو انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که فدراسیون در سه بخش ورزش روستایی و عشایری ، ورزش سنتی و قهرمانی و بازی های بومی و محلی فعالیت دارد، گفت: قطعاً گستره ی بالایی از مخاطبان شامل خدمات این فتدراسیون می شوند لذا یک دست صدا ندارد و همه بخش ها باید در این رابطه مشارکت داشته باشند و همانند اتفاقی که در بخش زیرساختها و سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی نیازمند مشارکت جمعی است

ترویج ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی نیازمند مشارکت جمعی است