مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-22سياسي

آمریکا از درون متلاشی شده است/ایران نیازی به مذاکره ندارد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نظام سلطه گر و ستمکار آمریکا از درون متلاشی شده است و دولت جدید چالشهای زیادی در پیش رو خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به اینکه کاشان برای دو سال به پایتختی نهج البلاغه ایران انتخاب شده است، اظهار داشت: باید در این مدت حداکثر فرصت را برای آشنایی بیشتر مردم با این کتاب ارزشمند مولای متقیان حضرت علی (ع) به کار بست.

وی با اشاره به اینکه به نهج البلاغه به معنای واقعی کلمه باید اهمیت داد، تصریح کرد: یکی از مهمترین خصوصیات و خصایص حضرت علی (ع) که در کتاب نهج البلاغه نیز به آن پرداخته شده است بحث وحدت و عدم تفرقه است.

نهج البلاغه بعد از قرآن کریم تجسم و تبیین آیات وحی است نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه منطقه کاشان یکی از مناطقی است که در زمینه تحقیقات و پژوهش های انجام شده بر روی این کتاب در طول تاریخ زبانزد است، ابراز داشت: نهج البلاغه بعد از قرآن کریم تجسم و تبیین آیات وحی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا خاطرنشان کرد: اقدامات و سیاست های دولت ترامپ باعث شده است که چالش های مختلفی برای دولت جو بایدن رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از درون متلاشی شده است/ایران نیازی به مذاکره ندارد

آمریکا از درون متلاشی شده است/ایران نیازی به مذاکره ندارد