مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-22سياسي

شناسایی و دستگیری عاملان سوء قصد در قشم باید تسریع شود


نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید هر چه سریع تر عاملان و دست اندرکاران سوء قصد صورت گرفته در قشم را شناسایی و مطابق با قانون به جزای اعمالشان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: خدمات نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم شایسته قدردانی است.

وی افزود: بویژه اقدامات نیروی انتظامی مستقر در قشم با کمک دادستان انقلابی این جزیره در مقابله با معضلات و ناهنجاری ها برجسته ارزیابی می شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: سوء قصد به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جای تاسف دارد و این اقدام از سوی تمامی مردم جزیره قشم محکوم است.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید هر چه سریع تر عاملان و دست اندرکاران این اقدام را شناسایی و مطابق با قانون به جزای اعمالشان برسانند.

وی اضافه کرد: مبحث امنیت در جزیره باید جدی تر گرفته شده و نصب دوربین ها در سطح شهر قشم باید با جدیت پیگیری شود تا شاهد تکرار چنین اقدامات تلخی باشیم.

بخش عمده مشکلات بورسی-معیشتی ثمره سوء مدیریت کابینه دولت است امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به وقایع بورس، اظهار داشت: وضعیت موجود موجب شکل گیری بی اعتمادی اجتماعی است که بسیار خطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری عاملان سوء قصد در قشم باید تسریع شود

شناسایی و دستگیری عاملان سوء قصد در قشم باید تسریع شود