مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-22سياسي

نخستین کنگره زنان شهیده، آزاده و جانباز استان برگزار می شود


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کنگره زنان شهیده، آزاده و جانباز این استان اوایل اسفندماه 1399 در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادیا صداقت نیا افزود: این کنگره با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و همزمان با کنگره ملی 17 هزار زن شهیده، آزاده و جانباز برگزار می شود.

وی بیان داشت: پیام اصلی این کنگره ترویج هر چه بیشتر روحیه امید به آینده و انتقال بیش از پیش خاطرات و رشادت های مثال زدنی زنان شهیده، آزاده و جانباز کهگیلویه و بویراحمد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده است.

صداقت نیا تصریح کرد: این استان دارای سه زن شهیده، یک زن آزاده و یک زن جانباز متوفی است.

وی افزود: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر امسال از 11 تا 17 بهمن ماه بوده و به همین مناسبت نیز برنامه های متنوعی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

صداقت نیا اظهار داشت: برخی از این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از زنان شاغل دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها، برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه زنان و خانواده، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با موضوع سرباز مقاومت و سرباز ولایت (شهید سردار قاسم سلیمانی)، مسابقات نقاشی، خاطره گویی و شب شعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره زنان شهیده، آزاده و جانباز استان برگزار می شود

نخستین کنگره زنان شهیده، آزاده و جانباز استان برگزار می شود