مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-22سياسي

اتمام پروژه های نیمه تمام آب رسانی در شاهرود مطالبه جدی مردم است


امام جمعه رویان بابیان اینکه پیگیری پروژه های نیمه تمام آب رسانی در شاهرود مطالبه جدی مردم است، گفت: پروژه آب قطری تا حجم 700 متری اتمام آن انجام و بعدازآن به مدت 12 سال متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه رویان اظهار داشت: پروژه آب شرب قطری تا حجم 700 متری اتمام پروژه انجام شده است اما به دلیل اختلافاتی که با محیط زیست استان هم جوار ایجادشده است این پروژه 12 سال مسکوت مانده است.

وی بابیان اینکه طرح فاضلاب شهرستان که همچنان طی سال های متمادی ناقص است نیازمند پیگیری مسئولان است، افزود: فرودگاه شاهرود که پس از بین المللی شدن در راستای صدور محصولات باغی منطقه به کشورهای همسایه و آسیای میانه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

امام جمعه رویان با تأکید بر اینکه اکتشافات معدن بوکسیت شاهوار نظرات زیادی دارد و به محیط زیست آسیب می زند، اضافه کرد: فعالیت این معدن موجب مسموم شدن آب و اختلال زیست محیطی در منطقه می شود.

معصومی بابیان اینکه کشمکش و درگیری کشاورزان منطقه کال پوش برای استفاده آب از دیگر مسائلی است که باید رفع آن موردتوجه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: اختلاف مسئولان محلی برای انتصاب فرماندار و پیشگیری از بروز اختلافات بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام آب رسانی در شاهرود مطالبه جدی مردم است

اتمام پروژه های نیمه تمام آب رسانی در شاهرود مطالبه جدی مردم است