مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-22اجتماعي

امدادرسانی به 56 خودروی گرفتار در جاده های برف گیر استان سمنان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه عوامل راهداری به 56 خودروی گرفتار در جاده های برف گیر استان امدادرسانی کردند، - گفت: مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به پیش بینی های هواشناسی و برودت هوا اظهار داشت: مردم از سفرهای غیرضروری و تردد از محورهای کوهستانی و برف گیر پرهیز کنند.

وی بابیان اینکه از شب گذشته تاکنون به 56 خودروی گرفتار در جاده های برف گیر استان سمنان امدادرسانی شده است، افزود: 40 خودرو در محور دیباج – گلوگاه و 16 خودرو در محور شهمیرزاد – فولاد محله امدادرسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با تأکید بر اینکه محور دیباج به گلوگاه مسدود است انسداد این جاده در حوزه مازندران قرار دارد، یادآور شد: محور چشمه علی - فولاد محله و دشت بو صبح امروز بازگشایی شد.

منصور کیایی با اشاره به اینکه محور روستایی به بادله کوه مسدود است، ابراز کرد: با توجه به تعطیلی پایان هفته و بارش برف در ارتفاعات مردم برای تفرج و تفریح به مناطق کوهستانی سفر و متأسفانه مشکلات عدیده ای را برای مأموران راهداری ایجاد می کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام محورهای اصلی و فرعی مهدی شهر باز است، اضافه کرد: برخی راه های روستایی این شهرستان مسدود است که مأموران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 56 خودروی گرفتار در جاده های برف گیر استان سمنان

امدادرسانی به 56 خودروی گرفتار در جاده های برف گیر استان سمنان