مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-22اقتصادي

نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای اولین بار در جهان با فروش همراه است


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: نمایشگاه مجازی کتاب یک رویداد جدید ملی است که با فروش همراه شده و این اتفاق برای اولین بار در جهان صورت رخ می دهد.

- هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره نمایشگاه مجازی کتاب اظهار داشت: تا این لحظه شاهد هستیم شرایط نمایشگاه مجازی ساعت به ساعت رو به  بهبود است.

وی افزود: تمام اختلالات به دست اندرکاران یادآوری شده و می شود و  آنها با تلاش خود سعی دارند شرایط را برای ناشران و مخاطبان به شرایط مطلوب برسانند.

حسن پور با بیان اینکه البته این اولین بار نیست که نمایشگاه کتاب در روزهای اول دچار اختلالاتی می شود حتی بعد از حدود سی سال برگزاری نمایشگاه فیزیکی بعضاً یکی دو روز اول حتی شاهد قطع دستگاه های پوز بانکی بودیم که البته آنهم پس از سی سال تجربه پسندیده نبود گفت: گزارشاتی که مجریان از میزان فروش ارائه داده اند نشان می دهد با چه حجم کاری روبه رو هستند و مشکلات پیش آمده آن قدرها دور از ذهن نبوده لذا نه تنها منکر زحمات مجریان نیستیم و قسمت عمده ای از این مشکلات را به دلیل اجرای بار اول قابل هضم می دانیم بلکه به آنها خسته نباشید می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای اولین بار در جهان با فروش همراه است

نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای اولین بار در جهان با فروش همراه است