مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-22اقتصادي

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید


رییس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان گفت: 40 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید در اختیار تعاونی های روستایی استان قرار گرفته است.

- غلامرضا پاک سرشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان بر اساس سیاست ها و اهداف تعیین شده و به استناد دستورالعمل اجرایی طرح میوه و مرکبات ایام پایانی سال مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات ویژه به اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان کردستان قرار داده است.

وی افزود: تعاونی های روستایی مباشر تأمین و خرید میوه شب عید در استان هستند و ستاد تنظیم بازار استان همه مؤسسات مالی و اعتباری و بانک ها را موظف به مشارکت در این طرح کرده است.

پاک سرشت خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان نیز برای اجرای طرح خرید میوه شب عید 40 میلیارد ریال را به صورت تسهیلات قرض الحسنه کم بهره و با کارمزد چهار درصد در اختیار تعاونی های روستایی استان قرار داده است تا 300 تن سیب و 800 تن پرتقال تهیه کنند.

وی افزود: صندوق توسعه کشاورزی استان هر ساله تسهیلات و اعتباراتی را در این موضوع به اتحادیه شرکت تعاون روستایی اختصاص داده است و مقرر شده است که سایر بانک ها نیز تسهیلاتی را به این موضوع اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید

پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید