مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-22دانش

مشکلات کارگران شهرداری یاسوج به دلیل مدیریت ضعیف شهردار است


محمدرحیم دهراب پور، رییس شواری شهر یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعتراض کارگران فضای سبز شهرداری نسبت به عدم پرداخت معوقات خود، - رییس شواری شهر یاسوج با اشاره عدم پرداخت معوقات کارگران شهرداری گفت: علت اینکه شهرداری توانایی پرداخت حقوق کارگرانش را ندارد ضعف مدیریتی شهردار در به کار بردن منابع درآمدی شهرداری است.

محمدرحیم دهراب پور، رییس شواری شهر یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعتراض کارگران فضای سبز شهرداری نسبت به عدم پرداخت معوقات خود، گفت: به تعویق افتادن حقوق کارگران شهرداری موضوع جدیدی نیست و کارگران شهرداری سالهاست که با این قضیه مشکل دارند.

دهراب پور ادامه داد: علت به وجود آمدن این مشکل این است که منابع درآمدی شهرداری یاسوج فعال نیست و این به خاطر ضعف مدیریتی شهردار است.

رییس شواری شهر یاسوج مطرح کرد: تاخیر در پرداخت حقوق کارگران و مطالبات بازنشستگان شهرداری یاسوج از سال های قبل ایجاد شده و تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: شهرداری یک نهاد مردمی است و درآمد زیادی دارد، علت اینکه شهرداری توانایی پرداخت حقوق کارگران خود را ندارد ضعف مدیریتی شهردار در به کار بردن منابع درآمدی شهرداری است و این ضعف در توسعه شهری هم نمایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارگران شهرداری یاسوج به دلیل مدیریت ضعیف شهردار است

مشکلات کارگران شهرداری یاسوج به دلیل مدیریت ضعیف شهردار است