مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-22اجتماعي

زیباسازی منظر و مبلمان جاده ای لرستان تا نوروز 1400


مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان بر تشدید نظارت بر تخلفات اضافه تناژ و تعریف روند مناسب برای حمل بار توسط معادن تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان بر تشدید نظارت بر تخلفات اضافه تناژ و تعریف روند مناسب برای حمل بار توسط معادن تاکید کرد.

رضا طلایی در هفتمین جلسه کارگروه مدیریت ایمنی حمل و نقل و کاهش سوانح رانندگی استان، فرهنگ سازی را مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح و کاهش مشکلات ترافیکی دانست و گفت: بحث برخورد با تخلفات اضافه تناژ ناوگان کالا به ویژه معادن شن، ماسه و سنگ باید به طور جدی در دستور کار پلیس و سایر دستگاه های ناظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلات ادامه دار سیل های سال 98 دامن گیر راهداری لرستان شد، افزود: با توجه به حجم خسارات سیل خصوصاً در زیرساخت های راه ها، سال ها زمان لازم است تا به شرایط باثباتی از نظر ایمنی راه های استان برسیم و می طلبد که این نقیصه با تلاش و همت همه دستگاه های متولی پوشش داده شود.

طلایی تاکید کرد: با توجه به هزینه بالای نصب و نگهداری سیستم های نظارتی هوشمند از جمله دوربین های ثبت تخلفات و هزینه دوچندان تعمیر آنها در پی تخریب توسط برخی افراد و همچنین تخلیه زباله در حاشیه راه ها و ورودی شهرهای استان به ویژه ورودی جنوبی خرم آباد، ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی منظر و مبلمان جاده ای لرستان تا نوروز 1400

زیباسازی منظر و مبلمان جاده ای لرستان تا نوروز 1400