مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-22سياسي

ادامه پیگیری مطالبات کارگران اخراجی در شورای کارگری استان/ خبرهای خوبی در راه است


با تاکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از همه دستگاه های مرتبط خواسته شد تلاش کنند حداکثر تا تاریخ 5 اسفندماه پیگیری ها برای تحقق سختی کار کارگران و یا ارائه جواب قانع کننده به آن ها به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد در پی ثبت سوژه ، روز گذشته ادامه روند بررسی مطالبات کارگران اخراجی یکی از واحدهای تولیدی استان در شورای کارگری با حضور مدیران کل تامین اجتماعی و کار، معاون مطالبه گری ستاد امربه معروف، نماینده کارگران اخراجی، نماینده خبرگزاری فارس و به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار پیگیری شد.

به دلیل اینکه شورای کارگری زیرمجموعه شورای تامین استان است و محتوای جلسه محرمانه است، فقط شرحی از جلسه توسط خبرنگار فارس روایت شده و از بیان جزییات در این خصوص خودداری شده است.

لازم به ذکر است با تحقیقات و پیگیری های معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری تضییع حقوق کارگران در زمینه اعمال سختی کار مشهود بود که به صورت جدی با اسناد و ادله مطرح شد.

از جمله مواردی که باعث بروز مشکل در روند کار کارگران بود عدم مشخص نمودن عنوان شغلی در قرارداد کاری آن ها از سوی واحد تولیدی بود که کم کاری و عدم نظارت صحیح اداره کار در این زمینه محرز شد به طوری که  رییس اداره کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیگیری مطالبات کارگران اخراجی در شورای کارگری استان/ خبرهای خوبی در راه است

ادامه پیگیری مطالبات کارگران اخراجی در شورای کارگری استان/ خبرهای خوبی در راه است