مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-22اقتصادي

10 درصد ذخایر خون های نادر جهان سهم ایران است


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، بر ضرورت قدر دانی از اهدا کنندگان خون به ویژه اهدا کنندگان خون های نادر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان عشقی، در جمع کارکنان، مدیران و اهداکنندگان خون، اظهار داشت: واقعاً باید قدر اهداکنندگان خون و به طور خاص عزیزانی که دارای گروه های خونی نادر هستند را بدانیم چرا که این اهداکنندگان می دانند چه طلای ناب و کمیابی در وجود خود دارند اما بدون چشمداشت و همچنین بدون اینکه کسی این بزرگواران را بشناسد در هنگام نیاز بیماران به یاری آنان با اهدای خون می شتابند.

وی یادآور شد: در این مراسم و به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان 15 نفر از جمع یک هزار و 400 نفر اهداکنندگان خون های نادر در کشور هستیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ادامه داد: از همه عزیزان که اینگونه جان بیماران دارای گروه های خونی نادر را نجات دادند و همچنین از همکارانم در مراکز استانی که پیشگام این کار بزرگ هستند تشکر می کنم.

وی همچنین در خصوص تلاش های مصطفی مقدم رییس بخش انجماد خون و گروه های خونی نادر در سازمان انتقال خون ایران اذعان داشت: وی از سال 1388 و به مدت 11 سال، در به ثمر نشاندن این کار بزرگ پیشرو و مقدم بوده و البته ایشان نسبت به انجام مسئولیت هایشان بسیار عاشق هستند که این کار سخت و بزرگ را به نحوی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد ذخایر خون های نادر جهان سهم ایران است

10 درصد ذخایر خون های نادر جهان سهم ایران است