مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-22بين الملل

روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گاردین امروز در سرمقاله خود با اشاره به روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهور آمریکا نوشت: قدرت از یک مرد خطرناک به مرد دیگری رسید که می خواهد کشورش را به سمت آرامش سوق دهد، - روزنامه انگلیسی گاردین امروز در سرمقاله خود با اشاره به روی کار آمدن جو بایدن نوشت: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد اما زخم ها همچنان عمیق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، گاردین امروز در سرمقاله خود با اشاره به روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهور آمریکا نوشت: قدرت از یک مرد خطرناک به مرد دیگری رسید که می خواهد کشورش را به سمت آرامش سوق دهد، اما باید گفت دموکراسی آمریکایی همچنان در خطر و تهدید است.

در این نوشتار آمده است: مراسم تحلیف شاهد حضور توده های مردم برای تبریک به رییس جمهور جدید نبود و بیش از 25 هزار نفر از مأموران گارد ملی برای کنترل و نظارت بر فرایند انتقال قدرت درمیان نگرانی ها از ویروس کرونا و نیز خشونت سیاسی طرفداران ترامپ و حمله به ساختمان کنگره حضور داشتند.

این روزنامه انگلیس با بیان اینکه ترامپ بافت اجتماعی و سیاسی آمریکا را با دروغ های وقاحت بار و وحشی گری تمام و نفرت انگیز پاره پاره کرد نوشت: اگرچه برخی در آمریکا و اروپا نفس راحتی کشیدند، اما هنوز جایگاه آمریکا خود را باز نیافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد

روزنامه گاردین: بایدن آمریکا را از یک مرد خطرناک نجات داد