مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-22پزشكي

شناسایی سرنخ های ژنتیکی که در بروز ذات الریه و شدت گرفتن کووید-19 نقش دارند


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، به شناسایی سرنخ های ژنتیکی پرداختند که می توانند در ابتلا به ذات الریه و شدت گرفتن کووید-19 موثر باشند.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، به شناسایی سرنخ های ژنتیکی پرداختند که می توانند در ابتلا به ذات الریه و شدت گرفتن کووید-19 موثر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه وندربیلت (Vanderbilt University) آمریکا، پژوهشگران در بررسی جدیدی، عوامل ژنتیکی را شناسایی کرده اند که خطر ابتلا به ذات الریه و پیامدهای شدید و تهدیدکننده آن را افزایش می دهند.

شاید یافته های این پژوهش، به تلاش برای شناسایی بیماران مبتلا به کووید-19 که بیشتر در خطر ذات الریه هستند، کمک کند و امکان مداخلات به موقع را برای پیشگیری از بروز بیماری شدید و مرگ فراهم آورد.

متخصصان پیش بینی می کنند که با وجود افزایش دسترسی به واکسن کووید-19، ممکن است که واکسیناسیون افراد برای کنترل همه گیری، ماه ها زمان ببرد.

در این میان، روزانه افراد بسیاری به کووید-19 مبتلا می شوند و جان خود را از دست می دهند.

جنیفر بیلو (Jennifer Below)، از پژوهشگران این پروژه گفت: این بررسی، بسیار مهم است زیرا ما بررسی ها را به صورت جداگانه انجام داده ایم تا عوامل خطرناک ژنتیکی را که در حساسیت و شدت ذات الریه موثر هستند، شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سرنخ های ژنتیکی که در بروز ذات الریه و شدت گرفتن کووید-19 نقش دارند

شناسایی سرنخ های ژنتیکی که در بروز ذات الریه و شدت گرفتن کووید-19 نقش دارند