مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-22بين الملل

بایدن به دنبال تمدید 5 ساله معاهده استارت جدید


بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، دو مقام ارشد آمریکایی گفتند، جو بایدن به دنبال تمدید پنج ساله تنها معاهده محدود کننده دو زرادخانه هسته ای بزرگ جهان متعلق به این کشور و روسیه موسوم به معاهده استارت جدید چند روز مانده به منقضی شدن آن و برای مدت پنج سال است.

- بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، دو مقام ارشد آمریکایی گفتند، جو بایدن به دنبال تمدید پنج ساله تنها معاهده محدود کننده دو زرادخانه هسته ای بزرگ جهان متعلق به این کشور و روسیه موسوم به معاهده استارت جدید چند روز مانده به منقضی شدن آن و برای مدت پنج سال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از واشنگتن پست، همزمان دولت جو بایدن در تدارک برای تحمیل هزینه های جدید به روسیه در ضمن انتظارش برای یک ارزیابی اطلاعاتی جدید درخواست شده درباره فعالیتهای اخیر این کشور است.

مقام ها گفتند جو بایدن رییس جمهور آمریکا یک شروع مجدد در روابط دوجانبه با مسکو را همانطور که بسیاری از روسای جمهور آمریکا از زمان پایان جنگ سرد تا کنون این کار را کرده اند، رد می کند.

یک مقام ارشد آمریکایی که نامش را فاش نکرد گفت: همچنان که ما با روسیه کار می کنیم، همچنین برای پاسخگو کردن روسیه از بابت اقدامات تهاجمی و بی ملاحظه آن که در ماه ها و سالهای اخیر مشاهده کرده ایم کار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن به دنبال تمدید 5 ساله معاهده استارت جدید

بایدن به دنبال تمدید 5 ساله معاهده استارت جدید