مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-22سياسي

نقش مهم نهاد دانشگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: نهاد دانشگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است.

- دکتر غفاری در نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر تاکید کرد نقش مهم نهاد دانشگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: نهاد دانشگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در این نشست که با حضور نمایندگان دانشگاه ها و مراکز فرهنگی در محل وزارت علوم برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر لزوم تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی حرکت عظیمی همچون پیروزی انقلاب اسلامی استمرار می یابد، ذهنیت این رویداد بزرگ باید به درستی در اذهان تبیین شود.

وی افزود: این ایام فرصت مغتنمی است که تصویری صحیح از دستاوردهای انقلاب اسلامی در معرض دید همگان قرار گیرد و تفسیرهای صحیحی در این خصوص ایراد شود.

دکتر غفاری با بیان اینکه خانواده بزرگ دانشگاه و دانشگاهیان به خوبی از عهده تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب برمی آیند، گفت: دانشگاهیان می توانند مواردی از قبیل استقلال کشور، جمهوریت و دیگر آموزه هایی که در 40 سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم نهاد دانشگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی

نقش مهم نهاد دانشگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی