مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-22سياسي

پیام آیت الله سیستانی به دستگاه امنیتی عراق در پی انفجارهای بغداد


دفتر مرجع عالیقدر شیعیان جهان ضمن محکومیت انفجارهای انتحاری دربغداد، خواهان تلاش بیشتر دستگاه امنیتی برای حفظ امنیت شهروندان عراقی و افشای توطئه های دشمنان شد.

- دفتر مرجع عالیقدر شیعیان جهان ضمن محکومیت انفجارهای انتحاری دربغداد، خواهان تلاش بیشتر دستگاه امنیتی برای حفظ امنیت شهروندان عراقی و افشای توطئه های دشمنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در بیانیه ای انفجارهای انتحاری صبح پنج شنبه در مرکز بغداد، پایتخت عراق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر تروریست های وحشی، گروهی از غیر نظامیان بی گناه را با دو انفجار در میدان الطیران در بغداد عزیز هدف قرار دادند و در نتیجه آن نیز، در صحنه هولناکی که همه افراد دارای وجدان زنده را به درد می آورد، ده ها تن شهید و چندین برابر آنها نیز زخمی و مجروح شدند.

دفتر این مرجع عالیقدر در ادامه بیانیه خود ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های قربانیان این حمله تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای زخمی ها تاکید کرد: از دستگاه های امنیتی ذی ربط می خواهیم که تلاش های خود را افزایش دهند و در راه حفظ امنیت و ناکام گذاشتن نقشه های دشمنان در کمین این ملت مظلوم که از جنبه های مختلف رنج می برد، سعی بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله سیستانی به دستگاه امنیتی عراق در پی انفجارهای بغداد

پیام آیت الله سیستانی به دستگاه امنیتی عراق در پی انفجارهای بغداد