مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 04:052021-01-22اقتصادي

تخصیص کمتر از 50 درصد بودجه پارالمپیک بعد از گذشت 10 ماه از سال


تنها دو ماه به پایان سال جاری باقی مانده؛ با این حال کمیته ملی پارالمپیک کمتر از نیمی از بودجه مصوب خود را دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، 34 میلیارد و 600 میلیون تومان رقم مندرج برای کمیته ملی پارالمپیک در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال جاری بود که آذرماه سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی شد؛ اگرچه رقم مصوب در کمیسیون تلفیق که ملاک تخصیص است به 51 میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش یافت.

این ارتقای بودجه اما خیلی کمک حال کمیته ملی المپیک و مسئولانش در سال جاری نبود وقتی آنها دسترسی کامل و حتی قابل توجهی به بودجه مصوب خود نداشته اند.

کمیته ملی پارالمپیک از مجموع بودجه مصوب خود در سال جاری کمتر از نیمی از آن را دریافت کرده در حالی که 10 ماه سال سپری شده و تنها دو ماه به پایان سال باقی مانده است.

محمد تابع دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که این کمیته تا به امروز حدود 49 درصد بودجه سال جاری خود را از دولت دریافت کرده است.

این در حالی است که کمیته ملی پارالمپیک بازی های پارالمپیک را در پیش دارد که شهریورماه سال آینده در توکیو برگزار می شود و قاعدتاً بخشی از اقدامات این کمیته برای اعزام کاروان به توکیو باید طی سال جاری به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص کمتر از 50 درصد بودجه پارالمپیک بعد از گذشت 10 ماه از سال

تخصیص کمتر از 50 درصد بودجه پارالمپیک بعد از گذشت 10 ماه از سال