مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 01:052021-01-21پزشكي

پاسخ رییس بیمارستان؛ آیا میناوند درگذشته است؟


متاسفانه ایشان خیلی دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و زمانی که مراجعه کردند درگیری ریه ایشان بیش از 80 درصد بود و از طرف دیگر طوفان التهابی شدیدی در بدنشان به راه افتاد - رییس بخش ICU بیمارستان لاله تهران با بیان اینکه وضعیت مهرداد میناوند بسیار وخیم است از مردم خواست برای سلامتی این بازیکن اسبق تیم ملی دعا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، دکتر امیرحسین لطفی رییس بخش ICU بیمارستان لاله تهران درباره آخرین وضعیت مهرداد میناوند، اظهار کرد: همه مردم ایران ارزشمند و سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند و بنابراین اقدامات درمانی برای همه به یک شکل انجام می شود.

آقای میناوند هم به سبب بیماری کرونا و طوفان التهابی که در بدنشان ایجاد شده، بیماریشان وخیم است و درگیری ریه زیادی دارند.

وی به ایسنا گفت: همه اقدامات پیشرفته درمانی طبق پروتکل های استاندارد وزارت بهداشت برای ایشان درحال انجام است اما طبیعتا به خاطر شدت بیماری ریوی که دارند وضعیت خوبی متاسفانه ندارند و درگیری ریه زیاد است.

از نظر طبقه بندی وضعیت شان بسیار وخیم محسوب می شود.

دکتر لطفی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه ایشان خیلی دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و زمانی که مراجعه کردند درگیری ریه ایشان بیش از 80 درصد بود و از طرف دیگر طوفان التهابی شدیدی در بدنشان به راه افتاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس بیمارستان؛ آیا میناوند درگذشته است؟

پاسخ رییس بیمارستان؛ آیا میناوند درگذشته است؟