مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 00:252021-01-21بين الملل

پیش بینی بایدن از تلفات کرونا در آمریکا ماه آینده


رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی با پیش بینی اینکه وضعیت کرونا در کشورش بد تر خواهد شد، گفت تلفات ناشی از این ویروس تا ماه آینده ممکن است از 500 هزار نفر فراتر رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در سخنانی از کاخ سفید در خصوص ویروس کرونا و برنامه های خود برای مقابله با این ویروس در کشورش صحبت کرد.

بایدن در صحبت های خود با اشاره به این مسئله که وضعیت کرونایی کشورش قبل از اینکه بهتر شود، بد تر خواهد شد گفت: ممکن است تلفات کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر فراتر رود.

رییس جمهور جدید آمریکا با توجه به گونه جهش یافته ویروس کرونا که برای اولین در انگلیس کشف شد، اقدامات جدیدی را در این خصوص معرفی کرد و گفت: مسافران بین المللی که به آمریکا سفر می کنند قبل از اینکه به هواپیما سوار شوند باید مورد آزمایش قرار گیرد و هنگامی که به آمریکا می رسند باید قرنطینه شوند.

وی در ادامه از شهروندان آمریکایی خواست تا 100 روز آینده از ماسک استفاده کنند و همچنین گفت: متخصصان می گویند با زدن ماسک، از هم اکنون تا ماه آوریل، جان بیش از 50 هزار نفر را نجات خواهیم داد.

بایدن در ادامه اظهارات خود وعده داد که تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا شهروندان کشورش به طور رایگان واکسن کرونا بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بایدن از تلفات کرونا در آمریکا ماه آینده

پیش بینی بایدن از تلفات کرونا در آمریکا ماه آینده