مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 23:402021-01-21ورزشي

جام جهانی قطر و جزیره ای در آستانه صعود/ 2022 فرصتی طلایی برای کیش


رویداد جام جهانی 2022 قطر فرصتی ارزشمند و طلایی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و ورزشی کیش در عرصه بین المللی و از همه مهم تر تحقق این اهداف برای ارتقای زیرساخت های جزیره زیبای کیش است.

- مجله فارس پلاس هرمزگان، محمدرضا بازگیر: از سال گذشته با جدی تر شدن مشارکت کیش در برگزاری جام جهانی قطر اقداماتی در راستای آماده سازی زیرساخت ها در دستور کار قرار گرفت و احتمالأ تا پایان سال جاری بخش عمده ای از آن از جمله آماده سازی زمین ها و مجموعه های ورزشی به پایان می رسد؛ البته کیش فقط به عنوان پشتیبان در این موضوع مشارکت داشته و قرار نیست هیچ مسابقه ای در این جزیره برگزار شود.

در حالی جام جهانی قطر سال آینده در این کشور برگزار می شود که با توجه به نزدیکی به جزایر ایرانی و تناسب آب و هوا، موضوع استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره کیش برای این مسابقات مطرح است.

در عین حال که بحث جزیره قشم نیز وجود دارد ولی ظاهرأ تاکنون مذاکره رسمی بین مسؤولان قطری و ایرانی در حوزه فوتبال و مناطق آزاد کیش و قشم انجام نشده و هرگونه رایزنی در این رابطه در مناطق با حضور فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.

در سال های گذشته شایعات زیادی حول و حوش میزبانی جزیره کیش در کنار قطر در چند بازی جام جهانی 2022 بارها و بارها از سوی مدیران و مسؤولین ادوار مختلف منطقه آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی قطر و جزیره ای در آستانه صعود/ 2022 فرصتی طلایی برای کیش

جام جهانی قطر و جزیره ای در آستانه صعود/ 2022 فرصتی طلایی برای کیش