مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 23:302021-01-21سياسي

توصیه آیت الله مکارم شیرازی در مورد دولت بایدن


به دولت جدید آمریکا نمی توان و نباید دل بست؛ قاعدتاً رییس جمهوری جدید آمریکا نمی تواند شرایط را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: به دولت جدید آمریکا نمی توان و نباید دل بست، رقیب انتخاباتی رییس جمهور فعلی آمریکا بیش از 70 میلیون رأی آورده است و قاعدتاً رییس جمهوری جدید آمریکا نمی تواند شرایط را تغییر دهد.

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: امروز کشور علی رغم وجود تحریم ها روی پای خودش مانده و بحمدالله پیشرفت هایی نیز داشته است.

وی افزود: به دولت جدید آمریکا نمی توان و نباید دل بست، رقیب انتخاباتی رییس جمهور فعلی آمریکا بیش از 70 میلیون رأی آورده است و قاعدتاً رییس جمهوری جدید آمریکا نمی تواند شرایط را تغییر دهد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ایستادگی ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه رژیم آمریکا گفت: ملت ما با این ایستادگی که از خود نشان داد برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار خود ترسیم کرد.

وی بیان کرد: باید هرچه سریعتر تحولی در معیشت مردم ایجاد شود تا مردم بیش از پیش احساس امنیت و آرامش کنند و باید رویه ها، قوانین و بخش نامه های نادرست که بر معیشت مردم فشار وارد می کند هر چه سریعتر اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله مکارم شیرازی در مورد دولت بایدن

توصیه آیت الله مکارم شیرازی در مورد دولت بایدن