مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 22:202021-01-21سياسي

روسیه خطاب به دولت بایدن: به وعده خود برای بازگشت به برجام عمل کنید


امیدواریم که دولت جدید آمریکا از حزب دمکرات به وعده هایی که در دوره پیش از انتخابات داده عمل کند و در وهله نخست این موضوع مربوط به بازگشت آمریکا به برجام و عمل به تعهدات خود در این توافق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، آناتولی آنتونف سفیر روسیه در آمریکا گفت: امیدواریم دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن به وعده های انتخاباتی خود در وهله نخست در مورد بازگشت به برجام عمل کند.

آنتونف در گفت و گو با خبرگزاری ریانووستی گفت: امیدواریم که دولت جدید آمریکا از حزب دمکرات به وعده هایی که در دوره پیش از انتخابات داده است عمل کند و در وهله نخست این موضوع مربوط به بازگشت آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک و عمل به تعهدات خود در این توافق می شود.

وی افزود: انتظار داریم که این امر موجب ازسرگیری گفت و گوهای سیاسی و کاهش تنش ها در منطقه خلیج فارس شود.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور وعده داده بود در صورت پیروزی در انتخابات و راه یافتن به کاخ سفید امکان بازگشت به برجام را بدون هرگونه پیش شرط بررسی کند.

میخاییل اولیانوف، نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین، نیز امروز گفت: با توجه به عملگرا بودن دولت جدید آمریکا احتمال پیشرفت و بازگشت به توافق هسته ای ایران (برجام) وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خطاب به دولت بایدن: به وعده خود برای بازگشت به برجام عمل کنید

روسیه خطاب به دولت بایدن: به وعده خود برای بازگشت به برجام عمل کنید