مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 22:152021-01-21سياسي

رفع منع قانونی ریاست «لیولد آستین» بر پنتاگون


مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز جمعه با 326 رأی موافق و 78 رأی مخالف با رفع منع قانونی ریاست «لیولد آستین» بر پنتاگون موافقت کرد.

- مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز جمعه با 326 رأی موافق و 78 رأی مخالف با رفع منع قانونی ریاست لیولد آستین بر پنتاگون موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر بنقل از الجزیره، با توجه به اینکه کمتر از 7 سال از زمان حضور آستین در ارتش آمریکا می گذرد، وی در آغاز باید نظر موافق هر دو مجلس کنگره را برای رفع منع قانونی ریاست او بر پنتاگون را به دست آورد.

براساس قانون آمریکا ژنرال های بازنشسته ارتش برای اینکه بتوانند ریاست پنتاگون را بر عهده بگیرند باید دست کم 7 سال از تاریخ خدمتشان در ارتش گذشته باشد.

جو بایدن پیشتر در مراسمی در شهر ویلمینگتون ایالت دلاور لیود آستین ژنرال بازنشسته ارتش این کشور را به عنوان نامزد خود برای هدایت پنتاگون معرفی کرده بود.

وی نخستین وزیر دفاع آفریقایی تبار آمریکا خواهد بود.

بایدن تلاش کرده بود تا حمایت دموکراتهای کنگره را برای تأیید صلاحیت ژنرال آستین جلب کند؛ دموکراتهایی که معتقدند این ژنرال بازنشسته ارتش به دلیل دور بودن از شرایط انجام وظیفه ظرف هفت سال گذشته فرد مناسبی برای تصدی این مقام نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع منع قانونی ریاست «لیولد آستین» بر پنتاگون

رفع منع قانونی ریاست «لیولد آستین» بر پنتاگون