مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-21سياسي

بهره برداری از بیمارستان بزرگ ویژه بیماران سرطانی در مشهد


بیمارستان خیّرساز و 200 تختخوابی ناظران مشهد، ویژه درمان بیماران سرطانی با حضور معاون رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاحیه بیمارستان ناظران در مشهد گفت: به نمایندگی از دولت از همه خیران بزرگوار که برای به سرانجام رساندن این اقدام خیر و ماندگار تلاش کرده اند تشکر می کنم و اقدامی که دولت می تواند در راستای این خدمت پرارزش انجام دهد کمک به تجهیز بیمارستان و تهیه وسایل مورد نیاز درمان بیماران سخت درمان این بیمارستان است.

معاون رییس جمهور افزود: این اقدام به عنوان یک هدیه حداقلی از طرف دولت در قبال این اقدام فاخر است و در خلال هفته آینده به وزارت بهداشت، تأمین تجهیزات را اعلام و ابلاغ خواهیم کرد تا عرضه خدمات به بیماران، به بهترین نحو انجام شود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

همچنین اصغر افراسیابی نیز در این مراسم گفت: ساخت این بیمارستان از سال 1394 در زمینی به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع و با زیربنای 29 هزار مترمربع آغاز شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی افزود: بیمارستان ناظران مخصوص بیماران سرطانی و تکمیل کننده فعالیت مرکز درمانی رضا (ع) مشهد است که از سال ها پیش به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان بزرگ ویژه بیماران سرطانی در مشهد

بهره برداری از بیمارستان بزرگ ویژه بیماران سرطانی در مشهد