مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:202021-01-21اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری در قم


استاندار قم با تأکید بر لزوم احیای واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی در استان، گفت: براساس آمارهای منتشر شده پاییز امسال نرخ بیکاری استان به 8 درصد کاهش یافت.

- ایسنا/قم استاندار قم با تأکید بر لزوم احیای واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی در استان، گفت: براساس آمارهای منتشر شده پاییز امسال نرخ بیکاری استان به 8 درصد کاهش یافت.

بهرام سرمست در جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت با تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه مدون در رابطه با جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در استان، اظهار داشت: حفظ ظرفیت اشتغال و ایجاد اشتغال زایی از اولویت های اصلی اقتصادی قم است و خط قرمز استان در این راستا جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری حتی یک کارگر است.

استاندار قم بابیان ظرفیت ها و فرصت های توسعه در بخش خصوصی، افزود: توسعه اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی رونق ویژه ای خواهد داشت.

وی صدور کارت ویژه ملاقات فعالان اقتصادی را مورد توجه قرارداد و بیان کرد: در 10 ماه گذشته از 60 واحد تولیدی بازدید صورت گرفته و 365 مصوبه از دل این بازدیدها بیرون آمده که 65 درصد از این مصوبات به مرحله اجرا رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان، با تأکید بر لزوم احیای واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی در استان، ادامه داد: از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری در قم

کاهش نرخ بیکاری در قم