مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:002021-01-21سياسي

روحانی هتاک به رییس جمهور کیست؟ + سوابق


توهین احمد جهان بزرگی به رییس جمهور و مسئولان در یکی از برنامه های تلویزیون با انتقادات فراوانی همراه شد و حال این پرسش مطرح شده است که روحانی مهمان صداوسیما کیست و چه سوابقی دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ توهین احمد جهان بزرگی به روحانی و مسئولان حاشیه ساز شد.

جهان بزرگی گفت مسئولی در خانه می نشیند شاید پای منقل هم باشد و به جایی سر نمی زند که ببیند چه خبر است! احمد جهان بزرگی کیست؟ جهان بزرگی مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،مدرس سطح دو حوزه علمیه عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

جهان بزرگی شروع دروس حوزوی را از سال 1360 مدرسه دینی مجتهدی شروع کرد.

ادامه دروس حوزوی تا به امروز در فقه و اصول (درس خارج)؛ اخذ مدرک لیسانس علوم سیاسی در دانشگاه تهران (1364)؛اخذ مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی (1372)؛ انجام داد.

اخذ مدرک دانشوری علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس (1377)؛ دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران ؛تدریس در دانشگاههای تهران از سال 1365 در دروس علوم سیاسی و معارف اسلامی ؛ مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سال 1375 تا 1381 ؛ تالیف مقالات علمی متعدد و چاپ آن در نشریات داخلی و حضور با ارائه مقاله در همایش های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی هتاک به رییس جمهور کیست؟ + سوابق

روحانی هتاک به رییس جمهور کیست؟ + سوابق