مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-21اجتماعي

احداث بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت توسط موسسه خیریه مرهم، گفت: استان آمادگی خود برای ساخت بیمارستان را اعلام می کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت توسط موسسه خیریه مرهم، گفت: استان آمادگی خود برای ساخت بیمارستان را اعلام می کند.

حسین کلانتری در نشست با مدیرعامل و اعضای موسسه خیریه مرهم با بیان اینکه باور داریم که نیروی انسانی بادانش، می تواند محور توسعه باشد، افزود: حضور اعضای موسسه مرهم در استان یک فرصت ارزشمند است بخشی از این حضور برای خدمت رسانی و درمان بیمارانی است که به لحاظ اقتصادی توان پرداخت هزینه ها را ندارد چرا که جراحی فک، جمجمه، صورت و سوختگی پر هزینه است بنابراین تلاش کنیم از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت این موسسه خیریه در استان یک فرصت ارزشمند است، تصریح کرد: فرصت های بی بدیلی هستند که باید از توان و دانش آنان استفاده کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موسسه مرهم برای احداث بیمارستان تخصصی جمجمه، فک و صورت ورود کند ما حمایت می کنیم این اقدام ارزشمند تنها ساخت یک بیمارستان نیست بلکه ایجاد فرصت های متعددی است که برای کهگیلویه و بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت در کهگیلویه و بویراحمد

احداث بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت در کهگیلویه و بویراحمد