مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-21فرهنگي

فعالیت نگارخانه های مشهد در هفته اول بهمن


با توجه به بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهر مشهد و بازگشایی مراکز فرهنگی هنری، نگارخانه های مشهد نیز میزبان آثار هنرمندان می باشند و 5 نگارخانه مشهد در هفته اول بهمن ماه میزبان آثار هنرمندان و علاقه مندان به هنر این شهر است.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهر مشهد و بازگشایی مراکز فرهنگی هنری، نگارخانه های مشهد نیز میزبان آثار هنرمندان می باشند و 5 نگارخانه مشهد در هفته اول بهمن ماه میزبان آثار هنرمندان و علاقه مندان به هنر این شهر است.

اسامی نگارخانه های فعال و برنامه های آن در روزهای آتی به شرح زیر است: نگارخانه پاتوق هنر نمایشگاه آثار نقاشی، پتینه و رزین آژند از 2 الی 4 بهمن ماه در نگارخانه پاتوق هنر واقع در خیابان فلسطین دایر می شود.

در این نمایشگاه آثار مریم وکیلی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد و علاقه مندان از ساعت 16 الی 20 با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

نگارخانه شهر فرنگ نمایشگاه عکس 100 سفر 100 اثر، منتخبی از تصاویر 20 سال عکاسی و سفر با آثاری از محمدرضا شاه پسند از یک تا 5 بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 16 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نگارخانه شهر فرهنگ، واقع در بوستان کوهسنگی پذیرای علاقه مندان به هنر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نگارخانه های مشهد در هفته اول بهمن

فعالیت نگارخانه های مشهد در هفته اول بهمن