مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-21اجتماعي

هوای فهرج در وضعیت خطرناک/راه ارتباطی 90 روستای ریگان مسدود شد


گرد و غبار و طوفان شن در شرق کرمان که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد و بنا به اعلام فرماندار ریگان، غلظت شدید گرد و غبار محور ریگان –- چابهار را مسدود کرده است.

- امیر باقری زاده فرماندار فهرج در گفت وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: امشب هوای فهرج در وضعیت خطرناک قرار دارد و بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست، میزان غلظت ریزگردها 3 برابر حد مجاز است.

رییس ستاد بحران شهرستان فهرج با بیان اینکه طوفان که از ساعتی پیش در شهرستان فهرج آغاز شده و همچنان ادامه  ادامه دارد از شهروندان خواست تا فروکش کردن ریزگردها و طوفان از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

غلظت 5 برابری گردوغبار شدید در ریگان فرماندار ریگان گفت: گرد وغبار شدید بیش از 5 برابر حد مجاز در ریگان باعث افزایش بیماران تنفسی در این شهرستان شد.

امین باقری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به اینکه گرد و غبار شدید تاکنون راه ارتباطی 90 روستای ریگان را مسدود و جاده ترانزیتی - ریگان چابهار را مسدود کرد، عنوان داشت: این محور با تلاش راهداران بازگشایی شد.

فرماندار ریگان با بیان اینکه گرد و غبار شدید اهالی 100روستا را خانه نشین کرد از اعزام چهار اکیپ امدادی به روستاهای محاصره در گرد و غبار خبر داد و بیان داشت: تمام دستگاه های شهرستان در حالت آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای فهرج در وضعیت خطرناک/راه ارتباطی 90 روستای ریگان مسدود شد

هوای فهرج در وضعیت خطرناک/راه ارتباطی 90 روستای ریگان مسدود شد