مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-21اقتصادي

675 نفر مجوز نیروی جدید در علوم پزشکی هرمزگان گرفته شد


در استخدام اخیر، 675 مجوز بکارگیری نیروی جدید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفت که 24 بهمن ماه، - بندرعباس - معاون وزیر بهداشت گفت: در استخدام اخیر، 675 مجوز بکارگیری نیروی جدید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفت که 24 بهمن ماه، آزمون استخدامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگان با حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: با وجود کارشکنی جدی آمریکایی ها که در هیات مدیره بانک جهانی تلاش کردند این وام در اختیار ایران قرار نگیرد، خوشبختانه با تلاش های صوزت گرفته حدود 80 دستگاه سی تی اسکن از محل این وام، وارد کشور و در مدت چهار ماه اخیر در بیمارستان ها نصب شد.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت ادامه داد: رسیدگی به وضعیت معیشت نیروهای همکار در وزارت بهداشت، یکی از دغدغه های مهم وزیر بهداشت بوده که موفق شدیم نسبت به سال گذشته حقوق و مزایای این نیروها را تا 150 درصد افزایش دهیم.

وی بیان داشت: این کار با مساعدت همه دست اندرکاران، حمایت رهبرمعظم انقلاب، دستور رییس جمهور، پیگیری های مستمر وزیر بهداشت و همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی صورت گرفته است.

در هرمزگان کارانه همکاران ما در بخش بهداشتی و درمانی حدود 14 ماه عقب بود که امروز به کمتر از چهار ماه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

675 نفر مجوز نیروی جدید در علوم پزشکی هرمزگان گرفته شد

675 نفر مجوز نیروی جدید در علوم پزشکی هرمزگان گرفته شد