مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-21سياسي

«جهش تولید» ایران را در برابر دشمنان تقویت می کند


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه «جهش تولید» ایران را در برابر دشمنان تقویت می کند، گفت: باید به رونق تولید و راه انداختن کارخانجات توجه ویژه شود.

- شاهرود- رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جهش تولید ایران را در برابر دشمنان تقویت می کند، گفت: باید به رونق تولید و راه انداختن کارخانجات توجه ویژه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه پنج شنبه در نشستی با نخبگان استان سمنان در شاهرود به میزبانی سالن البرز شرقی، ضمن بیان اینکه جهش تولید ایران را در برابر دشمنان تقویت می کند، تاکید کرد: باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تولید و شعار ما می توانیم نگاه ویزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رونق تولید و راه انداختن کارخانجات یکی از اصول مهم برای تقویت اقتصادی است، ابراز کرد: رفع مشکلات کارگری و اشتغال از دغدغه مردم کاسته و همچنین ایران را از لحاظ اقتصادی قوی می سازد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و همچنین معیشت در اولویت مسئولان باشد، گفت: محسوب می شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن تاکید کرده اند و ما نیز می بایست به این امر، اهتمام داشته باشیم.

این خبر تکمیل می شود …


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهش تولید» ایران را در برابر دشمنان تقویت می کند

«جهش تولید» ایران را در برابر دشمنان تقویت می کند