مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-21سياسي

بورس کالا به محلی برای رانت و فساد تبدیل شده است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بورس کالا که باید محلی برای تامین نیاز واحدهای صنعتی باشد، به محلی برای رانت و فساد تبدیل شده است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بورس کالا که باید محلی برای تامین نیاز واحدهای صنعتی باشد، به محلی برای رانت و فساد تبدیل شده است.

دکتر علی اکبر کریمی دوم بهمن ماه در 169 مین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر از 11 واحد صنعتی در ساوه، زرندیه، اراک و فراهان بازدید صورت گرفت و تمامی موارد و مشکلات مطرح شده در جلسات کمیسیون به صورت مفصل دنبال می شود.

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در حوزه تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در این سفر مطرح شد که بخش عمده آن به بورس کالا بر می گردد.

در واقع بورس کالا به محل رانت و فساد در کشور تبدیل شده است.

کریمی با اشاره به تامین منابع مالی و سرمایه در گردش و جرایم مالیاتی و تامین اجتماعی به عنوان دیگر مشکلات صنایع استان مرکزی، گفت: با مصوبه سران سه قوه امکان بخشودگی جرائم تامین اجتماعی فراهم شده است و با تسویه اصل بدهی به مدت یک سال، کل جرائم و در صورت تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس کالا به محلی برای رانت و فساد تبدیل شده است

بورس کالا به محلی برای رانت و فساد تبدیل شده است