مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-21سياسي

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دنیا دیگر به دهکده ای جهانی تبدیل شده و خبرها در کمترین زمان ممکن مخابره  می شود به طوری که انتقال اطلاعات از هر گوشه جهان به هر نقطه ای در همان زمان، - ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دنیا دیگر به دهکده ای جهانی تبدیل شده و خبرها در کمترین زمان ممکن مخابره  می شود به طوری که انتقال اطلاعات از هر گوشه جهان به هر نقطه ای در همان زمان، لحظه ای شده است.

نورمحمد فردی در دیدار صمیمی رییس انجمن روابط عمومی های استان به نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: امروزه در عصر حاضر، ارتباطات اگرچه نگوییم اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرات می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دنیا دیگر به دهکده ای جهانی تبدیل شده و خبرها در کمترین زمان ممکن مخابره می شود به طوری که انتقال اطلاعات از هر گوشه جهان به هر نقطه ای در همان زمان، لحظه ای شده است.

رییس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه به قابلیت ها و ظرفیت های استان اشاره کرد، گفت: استان البرز از لحاظ ظرفیت، فرصت های برابری با استان تهران دارد و چیزی از استان تهران کم ندارد و این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است